Han skrattade för mig också idag!

Yes! Äntligen skrattade han för mig också - blev så sjuuuukt glad ända in i själen och tillbaka <3



Idag har vi ju haft finbesök av Anouk med knodd och syster med Lion. Jättetrevlig var det :D Vi åt chokladmoussetårta (godast när den stått framme en stund och nästa gång provar jag nog göra den med ljuschoklad) och pasta med pastasås som syster slängde ihop lite sådär. ;) Gött. Pratade konstant och ungarna lekte, dregglade och kräkte - som det ska vara. Fast ja, Lion kräkte och dregglade ju inte såklart. Han tyckte förresten massor om knodd haha. Söt :D


Levi och Knodd

Lion, Moi-lin och Levisaurien

Lion och knodd

Mmm... kräklapp!

(Åhå jaha.. här kommer minsann en Levi med pappa, han skulle sova vid det här laget så trött som han är.)

Oh well, efter att alla åkt hem hann Levi sova och äta innan det var dags att åka och handla med Snälla Ida och Todde - dom var så snälla så dom tom. hämtade mig då vi inte hade den "bra" bilen hemma. Min är en fara att åka som det är nu, den immar igen mm. mm. Den går an när det är bättre väder och ljust ute iaf. I vilket fall som helst- RART av er <3 En sak mindre att fixa inför dopet.

När vi kom hem busade vi lite och sen blev det lite nakenfistid för Levi som behövde vädra rumpan. Han hade Jättekul! Haha. Låg och pratade och log och hade sig i ung. 20min tills dess att pappa Per kom hem, då vart det badstund och sen slocknade han som en stock. Ah.. fram tills nu dvs. Han ligger och mysar hos Per nu men jag är trött efter dagens bestyr så jag tror minsann att jag och liten går och lägger oss nu. Imorgon åker jag, christel och barnen och handlar dricka mm. till dopet - gjorde inte det idag då jag inte ville ta den tiden för Ida och Todde. Sen blir det fika at my pläjs. Sov gott allihop! Bisous! 


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Haha snygg censur!;) Vad oligt att han skrattatför dig med! Det e lycka det!:)

2011-02-24 @ 12:34:44
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0