Låtsas att jag inte ätit en 7-8 bitar spettekaka..

Idag vart jag och Levi och lämnade nyckeln till församlingen, vi bjöd också på en 12bitar spettekaka till dom som jobbade där. Dom blev jätteglada :) Efter det åkte vi hem till min mormor och hälsade på - blev bara en snabbis för hon skulle iväg på kalas och det ena med det andra. Hon är väldigt upptagen min mormor - precis som alla pensionärer va? :) Knappt man har tid att träffa dom.

Efter det åkte vi hem och bytte ut bilbarnstolen mot vagnen för en promenix med Christel och Theo. Theo fyllde hela 3mån idag så det var ju dags för vaccination, stackarn :( Vi mötte upp dom på vårdcentralen. Innan vi gick därifrån skulle Christel köpa en sak på apoteket och det tog 30min (!!!) innan hon fick det hon skulle. Hon vart arg! Och Theo skrek som en galning - likaså bra det så dom kunde höra honom. Har haft problem med det apoteket innan, dom är helt värdelösa, dom tom. pratar långsamt! Det blev en lagom promenad efter det. :)

Sen har vi lagat mat idag, Per skulle egentligen tränat men vi är båda rätt slut efter igår. Skulle kanske handla med Christel ikväll - men det är om Theodor mår bra och om jag orkar. :)


Levi provsitter sin nya gåstol (som också är en gungstol... och en matstol... och ett rymdskepp)

Fina leksaker...

...om man skulle smaka lite på dom

Men nu ska ja ta och röja lite här hemma - får se hur långt jag kommer. Här är så stökigt att man knappt hittar golvet... eller soffan... eller bordet.. you get the drift. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Anonym

7-8 bitar? Det var inte vad du sa till mig ;)



Theodor har också så smått börjat stoppa leksakerna i munnen. Idag faktiskt. Säg till sen om den kylbitsaken är uppskattad. Själv tycker jag min leksak mer och mer liknar ett hundben, men men.. bara han gillar den så.^



Förresten, har du tänkt på att vi nästan ska ses varje dag denna veckan? Tur att ni är så söta :)

2011-02-28 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0