Me & I

Imorse var jag och Levi så duktiga och gjorde lite ärenden, handlade, postade brev mm. Sen åkte vi till syster som bjöd på lunch. Hängde där ett par timmar innan vi masade oss hem igen. Levi han vart lagom trött vid det laget så han fick stanna hemma hos Pappa Per när det var dags för Me & I.

Dom hade så Sjukt fina kläder denna kollektionen. Där fanns Massor som jag ville ha, men jag fick skära ner det till 2 plagg. Dessa blev det:


Turtles Everywhere


Pants with Turtle in the pocket

Dom har massor nu, får nog bli ett Me & I besök lite senare också... kanske. Aja. Kul var det iaf! Träffade ngr bekanta ansikten också. Bla Veronica, Helena (som var värdinna, tack för den Jättegoda fikan :)) och Anouk som följde med. Jättetrevligt var det :)

Imorgon ska vi till BVC och se hur stor min lille prins har blivit. Tippar på ... minst 7.800! Hoppas han växt lite på längden också haha. :P Had velat hinna med att hälsa på på jobbet dessförinnan också, får väl se hur det går med tidsplaneringen. ;) Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Ja tack för jag fick följa!:D Jag har nog ett party sen i Mars. Boka in dig redan nu;)

2011-02-03 @ 00:18:23
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: M

Du är välkommen hit för en meandi-visning den 3 mars ;)

2011-02-03 @ 09:42:07
URL: http://marianordstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0