Seg-söndag

Per och Levi åkte hemifrån vid 11.30 och jag fick tid till att plugga. Hann igenom ett helt tema idag - ganska mycket pluggat ändå. -stolt-
Efter det stack jag till mamma där syster och systersonen var. Fick håret färgat (såhär inför dopet) och det bjöds på middag. Tackar hjärtligt :)

När vi skulle köra ställde sig Lion nedanför trappan och lägger världens kräk. Stackars Liten! <3 Det är så jäkla äckligt att kräka och jag mår sjukt illa på det. Har fobi för att spy och maginfluensa är ngt av det värsta jag kan drabbas av (när det kommer till svensson-sjukdomar dvs). Men när barn kräker då är det en annan sak, då vill man bara hjälpa dom små liven. Och bebiskräk är ju ingenting. Hoppas att han bara mådde illa av att han var slemmig i halsen och så iaf, han har ju varit förkyld .. håll tummarna! Jag drabbades ju av maginfluensan när Levi var 3v så jag anser väl (ta i trä) att jag haft min beskärda del för 2011... och -12 och 13.


Lion när han var bebbeh, knappt lik Levi alls va? :P

Sjukt trött och inspirerad så nu ska jag ta och pussa på karlen lite, och förhoppningsvis Levi med om han vill vakna, ist för att sitta här.
Barf! Eller jag menar... Bisous!


Kommentarer
Postat av: Micca

våra män kan vara dom bästa små männen i hela vaaarlden ^^

2011-02-22 @ 18:59:59
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0