Sitter du bra?

Började dagen med att åka och handla med Christel - vi gjorde systemet, willys och babyproffsen. Barnfria! Tänka sig :)
Levi tycker om prassel-leksaker nu, tips blivande föräldrar - prasselljudet går hem hos barn :) Igår så provade vi att titta i en prasselbok hemma hos Christel och den föll i smaken, liten söt bok med Pingu. Men dom hade inga prasselböcker inne. "Är det bråttom?" Frågar expiditen. Vad är det för en jävla fråga? Klart att jag åker till affären och letar efter ngt speicifikt för att jag vill ha det Nu och inte i nästa vecka! Det blev iaf en elefant, med öron som prasslar och som man kan greppa och bita i med ringar och grejer. Skit kul tycker Levi så jag är nöjd :)
När vi kom hem var det dags för besök av farbror elektrikern som såg till att vi nu kunde koppla in vår tvättmaskin, Lycka! Den står och går för fullt nu på provprogrammet - 90C Bomull.


Eeeeh eeh? Inte illa va?

Jag hade iaf inte tålamod att sitta här och vänta medans elektrikern jobbade så jag och Levi stack iväg och köpte en babysitter vi hittade på blocket. Såhär fin är den:

Levi glad över sin nya babysitter :) Där ligger också elefanten som inhandlades

Vi åkte också upp till mina föräldrar och hälsade på, moster Mona kom också på besök. Mysigt var det och Levi var på sitt allra bästa humör så mormor inte är lika nervös inför onsdagens barnpassning som hon vart innan :P
Kvällen har vi spenderat i lugn och ro, väntar på att tvättmaskinen ska köra färdigt så vi kan bada lillprinsen innan han ska i säng. Hoppas ni har en fin lördagskväll! Kan tänka mig att 90% av befolkningen sitter bänkade framför Melodifestivalen ikväll? :) Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

Gratulerar till tvättmaskin och sitter. den verkar jättebra.

2011-02-05 @ 20:25:05
Postat av: Malin

Tack Christel :D Vi är nöjda. Ni får komma och fika i veckan och titta på dom :P

2011-02-05 @ 21:05:00
URL: http://mammalijn.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Jo det var nog nova:) När du jag och Annika var där. Den gången vi drack den mumsiga smoothiesen:)



Jag har helt missat din blogg! Hur är allt med den lille? Jag hade köpt en body, men den är nog för liten nu:( Har ju inte blivit av...



Kramar Malin

2011-02-06 @ 14:07:53
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ah, härligt med ny tvättmaskin :) Här går den varm för vi har haft kräksjuka i två dygn... :/



Babysitter är ju vääärldens bästa grej!

2011-02-06 @ 17:49:38
URL: http://marianordstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0