Skolan

Idag har jag varit i skolan och tentat av den andra kursen i utbildningen. Det verkade gå hyffsat bra, får väl se vad dom säger i dagarna. Tur jag har snälla vänner och familj som kunde hjälpa mig att passa min lille påg. Först var han hos Ida mellan 12-14 sen hämtade mormor upp honom. Hon, Mican och Lion hjälptes sen åt att passa honom. Tack snälla för all hjälp idag! <3

Per har varit iväg i Norrköping så jag och Levi har varit själva, men han kom hem nu ikväll. Tack och Lov! Jag är inget bra på att vara ensam hemma.


Min Pelleluring

Det är iaf därför som jag varit dålig på att uppdatera. Skola och ensamhet. Men nu ska jag hänga tvätt, duscha, sen slänga mig i sängen... om jag bara kan slita mig från det här gravid-programmet på tvn...
Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0