Väntar med spänning..

...på att skolan ska höra av sig så jag får veta vilket betyg jag får på kursen!

Idag har varit sjukt effektiv. Jag och Levi tvättade och mysade här i förmiddags, sen begav vi oss till Veronica där det bjöds på fika och allmänt babbel. Alltid trevligt. :) Full rulle med alla barn där haha, hennes ungar bråkade/lekte medans levi skrek/kräkte. Men det är som det ska. Fick också kläderna från Me & I som jag köpt av henne.  
Efter det begav vi oss hemåt för att laga mat, när vi höll på med det gjorde Levi MAJOR nr 2 så det blev bad och slänga en massa kläder/handdukar i tvätten. Nu ikväll har jag städat toaletten och bakat muffins (lovar att jag tvättade händerna ordentligt emellan haha)

Mer spännande än så har dagen inte varit. Det låter kanske inte som att man gjort mycket men för en mamma till en bebis (iaf som i mitt fall, första bebisen) så är det en hel del!
Imorgon ska vi träffa Christel och Theo för promenad och slapp.


Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0