Efterkontroll

Idag åkte jag och Christel in till MVC för efterkontroll, otroligt nog hade vi bokat in samma dag och samma tid sånär som på 15min. Ida mötte upp oss där och stöttade oss :) Tur det för Levi var lite småsur när jag skulle in på undersökningen, Christel var redan färdig vid det laget så dom hjälptes åt. Jag fick också med mig papperna över hur det gick till inne på BB, vilken tid vad hände och vad som gjordes med både mig och Levi. Jättekul att ha :) Ske se om jag inte kan lägga in det i runda drag här sen. Dom ställer också frågor om graviditeten, hur man upplevde förlossningen, hur man mår nu, vikt, hur bebis mår, amning mm. Och så tar man blodprov, blodtryck, kisseprov och det allra roligaste, gyn. Överlevde det också.

-Efter det blev det iaf en fika, alla 3 krängde först mat sen en kaka - otroligt nog var jag inte mer än lagom mätt efter det haha. Gott var det iaf. Vi gjorde stan också, köpte en kofta på Lindex och 3 diadem på Glitter. Jag Kan inte gå på stan utan att handla, misstänker shoppalkoholism o.O

Efteråt åkte vi hem för bebistankning (läs amning) och blöjbyte för att sen åka till Maxi. Det var första gången jag, Christel och bebisarna åkt och handlat tillsammans. Lite omständigt men inte alls farligt :) Tack för idag flickor!
Nu är jag helt slut! Levi med...


Per och Levi slackar in the sofa

Bisou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0