Lördag 29e Januari

Då vart det lördag, jag och Christel skulle ut och gå nu på förmiddagen men Theo hade haft en jobbig natt så vi får se om det blir en eftermiddags promenad ist. Vi ska tvätta kl 13.00 (längtar tills tvättmaskinen är inkopplad), bada Levi och vid 16.00 tiden ska ví till mina föräldrar och grilla. Gott!


Panda och Levi igår

Levi sov 45min i sin säng nu mitt på dagen, försökte somna om honom utan resultat men nu somnade han såklart i min famn. Där sovs det som bäst :) Svampen på tungan har dragit sig tillbaka lite grann men där är fortf. en del kvar. Är orolig att det ska sätta sig på bopperna trots amningsnapp. Men nu vaknade lille mannen här. Hörs senare. Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0