27-28e Juli

Igår kväll hade vi våra fina grannar här på besök. Vi grillade ute på gården (ädelostfyllde kycklingfileér), till det hade vi bulgursallad med allt i :) Smarr. Vi fick också en tjuvtitt på deras kök som dom håller på att renovera där inne och gud så fint det blir! Man blir så sugen på att ta tag i vårt eget kök.
Senare på kvällen efter mycket tragg och bebismys somnade Levi och Moa gott så alla mammor och pappor kunde få titta på film. Vi såg The Adjustment Bureau som var väldigt bra. Den rekommenderar vi starkt.

Med tanke på renovering kan ni nu få se hur det ser ut på Levis rum, bara för att ni är så snälla:















Yessss, we are pleased. Tycker det var ett stort lyft med färg, nytt golv och lite inredningsdetaljer. Kul! :)

Och en annan sak som jag glömt visa:



Vår förlovningspresent som vi fick av Pers mamma och pappa :) Så fin så fin! Den tackar vi för :)

Idag har jag, mican, lion och plutti hängt; Vi har hälsat på hos min farmor som nu bor på hem, hon fick demens förra året och det blev så pass att hon inte kan bo hemma längre. Jag har haft sjukt dåligt samvete för att jag inte hälsat på henne där tidigare men nu har vi gjort det och jag tänker minsann göra det igen. Även om hon inte minns så mkt.. Efter det var vi på banken, apoteket, åt på donken, vår på elgiganten och köpte en ny kamera (!!!!). Den här blev det:

 
kärlek

Vi var också hos mina föräldrar och hälsade på - "shoppade" (när vi letar fram kläder som lion hade som liten) regnkläder till plutti, drack kaffe och chillade. Kl 20.00 var vi hemma, Levi badade, åt och somnade inom loppet av en timme. Helt slut var han min lilla älskling <3

Men nu ska jag krama på min karl som varit i småland och jobbat hela dagen. Bisous!


Kommentarer
Postat av: M

Jag bara ääälskar mattan! Ska förhoppningsvis bli färdig att åka och köpa en... Kameran ser ju grym ut, kul!

2011-07-30 @ 19:30:30
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

Oj detta har jag missat. GUD så tjusigt!!!:D

2011-08-02 @ 10:43:00
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0