4år med min älskling

Idag blir jag och Per 4år som par. Grattis till oss! Att vi har stått ut med varandra så länge ;) Vi ska ut och äta idag bara, och Plutti får minsann följa med. Vi har inte bestämt var vi ska gå än men det löser vi när vi är i stan.

Det här inhandlade vi på ikea igår:

En expidit till Levi, med 4 rutor + lådor
Två extralådor till vår expidit som nu står i storarummet
En taklampa, blå med moln på
En väggförvaring som vi ska ha i hans höjd där han senare kan ha vad han vill och sortera
En ulven, barnslig
En mjuk fotboll som verkligen gick hem! :)
En träleksak med metallpinnar och pärlor som också vart rolig :)
En Fångst, förvaring som man hänger från taket
Små tallrikar
Delicatobollar (!)
Lite ljus, såklart
En plafond till Mican
En barnstol som svärisarna ska ha
Förkläde till Plutti när vi ska kladda
En pall till toaletten
En rullgardin
En ram till vår fotovägg

Så ungefär 80% av detta var ju till Levi, vilket var tanken med besöket. Han var jätteduktig och gnällde bara lite när vi var inne på barnavdelningen men det var för att hungern började smyga sig på så efter lite mat i magen gick allt som en dans. Duktig han är :)
Efter Ikea åkte hem till Pers föräldrar där det blev fika och senare även middag. Supersmarrigt och trevligt sällskap som vanligt :)

Nu tänkte jag bjudit på lite bilder från grillkvällen i lördags där vi hade jättetrevligt. :) Men dom bilderna ligger inte på datan just nu och jag har inte ork att föra över dom så här kommer ist lite bilder från svärmors kamera :) Måndag 11/7-2011:













Enjoy! Nu ska jag gå och väcka karlen, Levi sover fortf. och det kan han få göra en stund till om han vill. Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0