Fortsättning följde!

Idag var det meningen att vi skulle träffa Ida men hon hade huvudvärk och dumpade oss så ist stack vi till Babyproffsen och shoppade lite leksaker till Levi som är urtrött på det han har hemma. Och jag har i ärlighetens namn inte köpt mer än kanske... 5-6 leksaker till honom då han fått så mkt från sin kusin :) Efter det åkte vi iaf till "mormor och morfar" som nu semesterar så det står härliga till. Det plaskades och mysades och friskluftades. Snuperskönt.

Här är bilder från idag:




Visar upp sin Learning Puppy som han fick av Lion :)






Leksaken som Levi blev ledsen över när damen i kassan tog och skulle scanna. Bra tecken på att han tycker om den, I would say.

Men nu får ni hålla till godo, jag tog inte fler bilder och nu ska vi se Due Date tänkte vi. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack =)



Håller med om att tömmas på urin var ingen höjdare och inget som man vill vara med om för ofta...



Fina bilder.

2011-07-06 @ 21:52:59
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 17:26:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0