Inget bloggande

Neh, det blir inte mkt sånt nu. Per har gått på semester och jag har haft röven full. I fredags var Per iväg hela dagen med jobbet i köpenhamn, då var jag och hälsade på hos mamma och pappa. Vi var på eko, grillade och softade.
I lördags var det 170års fest hos pers föräldrar: hans mamma firade 50, hans bror 30 och farmor 90. Hans pappa hade dessutom fyllt år i veckan så han fick vi med fira lite. 115pers blev vi och det var supertrevligt, men också lika jobbigt. Jag kommer aldrig mer ta med Levi på ngt sånt. Han var en glad unge och allt men så trött så trött och kunde inte komma till ro. Han somnade 20.30 och sov 2h sen var festen i så full gång att hörselskydden inte hjälpte. Sen hade han det jättejobbigt trots att han var hos mig, med snutten över öronen och vi satt utomhus. Men men.. det har påverkat hans sömn och inatt fick vi lida för det ordentligt. Tror han väckte oss 20 ggr eller ngt. Sen sov han till 10.30.

Igår var det babyshower för Ida som ska ha nu den siste. Så kul! Hon blev jätteöverraskad och glad för presenter och fikan. Så det blev lyckat även om det inte alls blev som det skulle från början. Men så blir det ibland :)











Idag ska vi iväg till Pers föräldrar, dom hann ju knappt träffa Levi ngt i lördags och Erika, pers syster som är bosatt i Belgien, är hemma fortf. Så vi ska äta middag tillsammans ikväll. Innan dess ska vi också hinna köpa en våffeltång till mitt hår och en babymonitor till Plutti. Det är en djungel när det kommer till det också.. vet inte vad man ska köpa för ngn. Oh well, wish us luck! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0