Kul!

(Uppdaterad med 2 nya bilder som jag fått av Sandra längst ner)

Det var supertrevligt igår! :) Gud vad kul att få träffa alla som man pratat så länge med bakom dataskärmen och se att dom faktiskt lever. Dom kunde röra sig och prata och allting! :D Och vilka fina barn vi fått sen!

Vi kom fram vid 13 tiden då vi möttes av Camillas (hon vi skulle visita) karl, det var bara han och deras flicka, A, som var hemma för Camilla var på stationen och hämtade upp Sandra och E. Efter en husvisning dök Elin, M och M upp :D och efter ytterligare en liten stund kom också Camilla, Sandra och E. Det blev lunch på köttfärspaj och sen en promenad följt av tjabb, fika, mer tjabb och sen innan vi behövde rulla bjöds det också på finmiddag. Det var så fint så jag kan inte ens säga vad det var men det var kylling, smördeg, sparris, kantareller och världens godaste sås mm. Nu låter det kanske som vi åt hela tiden men så var det såklart inte för vi traggade mest om allt från himel till jord och hade jättetrevligt. :)

Tyvärr dog min kamera så jag hann bara ta två bra bilder innan den gick i graven men här kommer de:


(Från vänster till höger) Camilla, M, A, Elin och M


Sandra och E

Tack så hemskt mycket för igår allihopa! <3
Jag bjussar på mer bilder sen, tanken var att jag skulle få ngr av de andra med fortf. intakta kameror :)

Men nu måste jag göra mig iordning, dagen innehåller: måleri av fasad hos mamma och pappa, fix i Levis rum, handla mm. Bisous!


Elin, M och M, Camilla och A, Jag och Levi, Sandra och E :)


Sötisar

Tack Sandra! :)


Kommentarer
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

haha vad tittar alla på på den sista bilden?=)

2011-07-31 @ 20:00:13
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0