Mina fina Novemberbarnmammor

Tidig vår förra året gick jag med i en grupp på familjeliv där jag lärde känna 3 helt underbara personer som alla fick barn ungefär samtidigt. Vi har alltså hållt ihop och känt varandra i över 1år nu och imon är det tänkt att vi ska träffas (!). Jag har föreberett allting och det enda som kan hindra mig från att åka är min mage. Dumma dumma tummy, jag har magkatarr och allting känns jobbigt att göra då. Och jag vet ju att det är som jag är stressad men trots mina försök att varva ner går det sådär. Vi håller iaf tummarna på att kunna få ses allihopa imon.

Idag har vi varit hos mamma och pappa på söndagsmiddag. Vi shoppade med oss kylling och tillbehör och mamma bjussade på resten. Supergott var det. Vi pratade och chillade hela kvällen lång, passade också på att bada Levi när vi var där. Han var helt till sig i trasorna och skvätte och plaskade hej vilt. Gullunge <3 Han var ju helt slut sen när vi kom hem så nu har han sovit sen kl 20.45. Med tanke på att han sover - såhär sover han numer.


En av de nya sovstilarna. Hur gulligt som helst ju! :)

Well, nu ska jag gå och packa färdigt och stryka tröja och duscha osv. Ha en fin kväll på er! Bisous!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0