Till svars och foto

Till svars:

Anouk ang. Kul
:
Det alla tittar på är giraffen Sophie som jag desperat försöker fånga allas uppmärksamhet med så dom inte skulle krypa iväg :)

Anna ang. Promenera Mera:
Åh vad kul att ngn vill det ;)
Och vad duktig du är för jag är så slut på min lunchrast att jag bara vill vila benen. Men kanske sen när jag kommer igång så har jag ork till det. Lets hope!

Nu på kvällen tänkte vi passa på att njuta av det fina vädret när allt vi ville ha gjort här hemma var gjort (tvätta, tvätta av vagnen, laga mat mm. mm.). Så vi tog med kaffe ut och satt oss på gården. Det var så härligt väder! Och Levi uppskattade det massor. Tyvärr var det en kort liten picnick då de började regna efter sådär 20min. Stort suck på det! Men vi njöt i fulla muggar den tid vi var ute iaf :)


Sjukt nöjd bebis tränar på att stå på alla fyra


Han är så duktig min skatt <3


Mitt snyggo




"Hmm... vilken majskrok vill jag ha?"


"Måste... dra... i... gräset!"

Vi fick ta vår tillflykt till ballen och tänker kolla himlen nästa gång innan vi går ut ;) Det dumma dessutom var att det bara regnade i 15min sen blev det jättefint väder igen. Oh well.

Men nu ska vi titta på Mega Mind tänkte vi. Såg den lite slappt igår på svenska för att Lion med skulle kunna titta men sen var han inte så intresserad så vi fastnade inte i den trots att den verkar jätterolig. Synd att man vet hur den slutar nu bara! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

Haha ahaa! :D

2011-08-01 @ 15:35:37
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0