Besök hos Ida

Idag var vi hemma hos Ida och hälsade på. Hon är så rund och go nu :P Och ändå har hon 1½ månad kvar. Men det närmar sig med storsteg. :) Ska bli såååå spännande att få träffa det lilla livet!



Det bjöds på fika och utemys i trädgården :) Tack för idag!

Jag var inom Babyproffsen också och köpte parasollet till vagnen som ni kan se på bilden. Babyblå är den. Så gulligt så! :) Och sen fick jag berätta för dom om babyskyddet- igen! För ngn månad sedan lämnade jag in den då "stegen" i handtaget inte fäste, så om jag lyft Levi i den hade han tippat framlänges. Det fixade dom med att ge mig en ny stol men nu har handtaget spruckit nertill på ena sidan. Värdelöst! Så dom skulle ringa in och rapportera om det och så får vi se vad som händer.

Vad som mer hänt idag:
Jag har fått ont i tanden nu igen ikväll... har inte känt av det innan idag. Men fy tusan.. öööh, panodil pls!
Har börjat på en tavla. Meeeen, inspirationen jag kände innan försvann så jag får se vad som händer med den.
Levi somnade redan kl 19.00 då han var helt slut efter nakenfisande och bus hela kvällen.
Har gjort min första egengjorda äppelpuré med ångkokarsaken jag fick av Christel och det blev superbra!

Imorgon ska vi återigen försöka oss på ett besök på förskolan som jag försökt besöka nu i 3v eller ngt. Hoppas vi hinner dit i tid nu imon. Tänkte vara där redan kl 10 för sen ska vi hålla Ida sällskap när hon hämtar ut sin vagn och efter deeeet sticker vi in till stan och banken för att ordna med ett billån. Vi tänkte köpa två nya bilar men man måste ha pengar till det vet ni.. Jag har fö. sålt mitt lilla mästerverk och i helgen lämnas den över till Micans kompis Veronica. Kommer kännas tomt utan den! Men det är väl dags att gå vidare nu när man har barn. :)
Nu ska jag fortsätta självplågandet med att titta på CSI. -.-
Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

meeen fan vad kasst. stolen alltså:( Hade också behövt ett parasoll. Vad gick det på?

2011-06-16 @ 22:17:37
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0