Fixat och trixat

Igår var vi och köpte lite blommor till balkongen. Inte så värst många men lite grann för att piffa upp den. Såhär fint blev det:





Inte för att ni har ngr bilder att jämföra med för det tog jag inte. Där hänger också små "insekter" i glas och metall som pynt, fyndade dom på Rusta i helgen. Jättefina :) Kommer kanske bild på dom sen men jag har inte mer batteri i kameran som det är nu.

Igår gick jag och la Levi så han somnade 18.45 och jag hoppades så innerligt att det var för natten för jag var  trött. Det har varit mkt sjukligt här hemma nu. Levi började ju med att vara förkyld i magen, sen på "riktigt" och nu har han hosta också. Och Per är antagligen också förkyld eller / superallergisk. Så det gnälls ska ni veta. Jag pallar shiiiii... Iaf! Han sov till kl var 20.30 sen ville han minsann inte sluta de blå ngt mer. Så ist för att bara sitta i soffan och tråka hela kvällen satte jag fart på Per och fart på mig själv. Balkongen pimpade jag igår kväll, jag städade och sorterade papper, dammsög, hade Per till att dammtorka golven. Och! Inte minst, pimpa Levis iWalk. Yes, det är så hans gåstol heter. Jag gillade inte att de barke hjulen inte var ledade, det gjorde det mkt svårare för honom att gå. Så igår satte Per fast nya hjl från ikea och nu har jag en himla massa mer Levi att kolla om dagarna :P Han kör omkring i ca 70km /h här hemma och har jätteskoj. Han blev helt till sig haha :D Jag har köpt en gåstol som han har hos mamma och pappa, en gammal för bara ett par hundra kr och den rullar på som bara den. Nu rullar denna nästan likadant.


Yey! Mamma och pappa har fixat min ride!


Lets go!

Idag ska kära grannen titta inom på fika och sen ska vi upp till mamma som ska passa Levi medans jag åker in till tandis på akuttid. Ååååååååååååååååååååååååååååh vad roligt! Bisous!


Kommentarer
Postat av: anna

När får vi komma och inspektera ballen?

2011-06-14 @ 13:45:11
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

tjusigt med den snygga skänken därute med!

2011-06-14 @ 19:28:35
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0