Grattis Sverige!

Grattis till Sverige på din dag! :) Har ni firat ngt? Det har jag inte gjort faktiskt... lite dåligt med det. Men jag har uppmärksammat det iaf! Alltid ngt :) Har ni firat?

Ist begav jag och Levi oss hem till finaste Rana och hälsade på. Vilket hus hon bor i! Vilken idyll! Helt underbart. Väldigt roligt att träffa henne, det var en halv evighet sedan sist. Tack för idag, hjärtat!





På vägen hem körde vi såklart inom mamma och pappa där det bjöds på middag. Korv, nypotatis och det bästa av allt - spenatstuvning! Goooooott :) Irma och barnen kom inom och Irma passade på att mysa loss med Levi;




Gissa vem som vill ha en till liten beeeebis? ;)

När vi kom hem bakade jag vitaminichokladkladdkakor. Ah, vitchokladkladdkaka i muffinsformar med vit choklad riven ovanpå. Men ja... jo, dom gick ner men det är godare med lite grädde och bär till så det blir det vi bjussar på till fika på onsdag då vi ska ha klädparty. Kul!

Nu ska jag mysa loss en liten stund innan kliet i fingrarna tar över och jag tar ett röj-ryck här hemma. Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0