Levi 7månader

Idag blir min lilla skatt 7 månader. :)


Mamma och pappa älskar dig!

Jag har inte ens fått träffa honom idag. Han sov imorse när jag stack till jobbet (mican skulle passat honom men Per är hemma sjuk så han fick ta honom) och han sov när jag kom hem... och han sover fortfarande! Det är inte lätt att vara förkyld. :( Sitter och väntar på att han ska vakna så han kan få lite mat och vi sen kan ge oss ut och gå en sväng. Saknar honom ju :)

Det var iaf jättetrevligt på jobbet och föreläsningen var super! Handlade om dokumentation som den reviderade förskoleplanen understryker. Det var personal från två förskolor som vunnit pris för det här, som var och föreläste och redovisade hur dom dokumenterade och hur dom lät barnen vara med och påverka vad som sker på förskolan. Jätteintressant! Och ganska olikt hur vi arbetar måste jag säga. Ska bli spännande att ändra arbetssättet lite grann nu. Undrar just hur långt pedagogerna hinner kommer med det innan jag kommer tillbaka i vinter... Bisous!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis till Levi =)



Det verkar ej som dem vill ut idag heller...envisa busar!



Ha det fint.

2011-06-15 @ 15:08:38
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: anna

Nu blev jag jättenyfiken, vilka förskolor var det?

2011-06-15 @ 19:25:46
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Spännande! Huuua. Så trist när de blir dåligt stackars liten:(



Du kommer på Lördag va? Och Miccan med?! KUL! Tar ni kidsen med eller de blir hemma? kraaam

2011-06-15 @ 21:22:25
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0