Rotfyllning

Har haft problem med min ena tand nu sen... ja, 4-5månader innan Levi föddes kanske? Jag var hos tandis i januari då dom trodde att det berodde på inflammerat tandkött men det har hållt i sig och nu tröttnade jag på att gå med det. Så igår ringde jag och fick en akuttid som idag kl 16.00. Hon konstaterade att jag behövde göra en rotfyllning - själva arbetet i sig gjorde ju inte ont (förutom i käken då man blev väldigt trött av att gapa så länge och bedövningen är ju inte heller så skön) men nu när bedövningen lossnar så gör det riktigt ont! Jag blev helt trött när jag kom hem för det gjorde ont och för att det var så mentalt uttömmande att gå dit. Jag gillar ju inte direkt att gå till tandis... 3.200 ska kalaset gå på. Ngn som vill birdra med pengar så kan ni ju skriva en rad. -.-



Övrigt:
Levi och Per är fortf. förkylda.
Kul sällskap fick vi idag av grannen, hennes lillasyster och Moa
Och...


...tack till mamma som passade Levi när jag var hos tandis

Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0