Uv eller inte uv?

Jag har velat fram och tillbaka om jag ska köpa uvdräkt till Levi eller ej. Men idag gick jag förbi en på HM som jag inte kunde låta bli att köpa. Det är en jättefin röd med barbapappa på (ni får ta mitt ord för att den är fin för jag orkar inte fota den). Jag hittade också ett par shorts till honom för 10kr på rean (!) och sen en bikini till mig på Lindex. Rosa och fin, tror inte jag haft en rosa bikini på ... kanske sen jag var 10år eller ngt :P

Well - det var väl det som har gått bra idag. Annars har det mesta gått käpprätt åt helvete. Jag har haft sån otur att jag är glad att jag träffat toa när jag satt mig ner för att kissa. Jag orkar inte ens berätta om dagen förutom att Levi har badat utomhus i balja och vi har njutit av det fina vädret. Så håll i hatten och hej för nu drar jag till soffan och slöar bort all otur. Orka! Kvällens sällskap? Spartacus såklart! :)


Mmm... oj. oj, förlåt, jag tror jag dregglade lite på tangentbordet..
Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

haha oooj ja kanske man skulle kolla in den där serien;) Hoppas på en bättre dag för dig imorrn raring! kram

2011-06-29 @ 20:42:52
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0