Virus i magen

Stackars min lilla sötnos - han har fått virus i magen. Jag byter säkert 8 bajsblöjor om dagen och han blir alldeles röd i rumpan om han haft det i blöjan en stund. Nu skulle man haft en blodhunds doftsinne känner jag, det är ju inte som att han säger "mamma, jag har bajsat nu" - han ger faktiskt ingen hint om det alls och nu när han bajsar så ofta så luktar det faktiskt inte så mkt. Jag får kolla blöjan ngr ggr i timmen för att undvika en röd liten stjärt.


Inte lätt att vara liten

Det värsta är ju att det kan hålla i sig ett bra tag. Jag ska iaf höra av mig till BVC igen om det inte gått över innan nästa fredag. Det har hållt i sig i 4 dagar nu. Jättetråkigt men han mår iaf bra i övrigt. Han sover dock mycket mer än vanligt. Och så är det svårt att få i honom vätska med men jag har upptäckt att Levi gillar bubbelvatten :) Sånt man gör i sodastreamern innehåller ju bara vatten och kolsyra och inte en massa onödiga salter och sånt som inte är bra för de små. Så bubbles it is! Nu hoppas vi bara att han kryar på sig snabbt.


Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0