Helg osv.

Helgen var jättemysig. :) Tack så mkt alla inblandade :)
Per och jag shoppade loss i stan till Levi, det blev 4nya bodys, 1par byxor och 2 jackor. Den ena jackan fick vi av mamma, en söt vårjacka från Lindex. Den andra köpte vi själva på Åhlens, en softshell jacka. Och sen fick han till på köpet 2 nya fina mössor av moster Micca. Tack mamma och Micca! :)

Efter stan blev det korvgrillning hos förälrarna och Per hjälpte pappa lägga golv i sovrummet som dom renoverar. Sen åkte vi hem för att Per skulle göra vid sig innan han skulle ut på kvällen. Levi och jag avnjöt det goda sällskapet hos mina föräldrar ännu en gång och såg filmen Red - den nyaste som bla Bruce Willies är med i. Den var helt ok.

På söndagen åkte jag hem till mina föräldrars granne som har en hårsalong. Hon fixade och trixade med min ursäkt till hår och nu är det ljusare och alla slitna toppar är borta. Skönt! Det tog 5h (!) men nu är det gjort :) Köpte med mig kinamat hem och resten av kvällen tog vi det lugnt. Fixade lite här hemma, satte upp en lampa i svorummet, ändrade med rullgardinen som inte satt som den skulle, satt upp ett nyckelskåp mm.


Blev inga bra bilder på håret men här kan man se lite ändå.. väl? :/

Idag har jag, Christel och bebbahrna varit ute och gått. Dom var också här och hälsade på en liten stund innan dom skulle vidare till BVC.


Så gulligt, dom pratade med varandra idag :) Även om det bara lät "aaaah ohh aah!" så var det det finaste :)


Slappisarna

I eftermiddag kommer Per hem med vår nya tv - 50tum. Överdriv lite. Jag anser att vi inte ens behöver en ny tv men men :) Och tant Jenny kommer med och hälsar på :) Men nu vaknar Levi so I'm off! Bisous!


Kommentarer
Postat av: M

Supersnygg i håret! Härligt med lång egentid. :D

2011-03-31 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0