Me&I again

Ååååh fina kläder har dom :) Men jag blev lite snuvad på konfekten - ingen suprisepåse och inget nytt i kollektionen sen sist. Det kommer inte förrens i slutet av månaden. Men det blev den här söta jumpsuiten iaf:


Choo Choo Trains Jumpsuit

Och det var jättetrevligt, verkligen :) Superkul att träffa alla och god fika till på köpet ;) Tack för en trevlig kväll Maria! Snopen blev jag när dessutom Ida från föräldrautbildningen och föräldragruppen dök upp, its a small world after all :P

När jag kom hem nu så vart Levi vaken, Per hävdade att han skrikit i 1½h - jag hävdar att han överdriver. Det tog honom en stund att komma till ro men nu sover han så gott så gott :) Älskade lilla unge <3 Helt otroligt att man kan sakna dom bara de 4h jag var borta.

Jenny var f.ö här på besök innan idag - glömde jag nämna. Tack för idag Tant Penny! :)

Jag har shoppat lite på nätet med idag på Barniallt.se;

Kuber för smakisar

Badstol

Badtermometer

Jag såg en sån badstol på internet för ett tag sedan och tycker att dom verkar sjuuuukt bra. Ser massor fram emot att den kommer nu så att jag och Levi kan plaska i badkaret, han sitter ju inte jättestabilt men det är bara att bunkra upp med handdukar runtom sen kommer han sitta som en prins i den :) Och jag har dissat badtermometrar innan men ska man nu ösa upp vatten i ett helt badkar och så så vill jag nog ha koll på temperaturen däri (oavsett om jag är där i eller inte). Och dessutom kanske asa med mig den till stranden i sommar då jag vill veta hur kallt/varmt det är i havet. Vi får väl se hur pass bra den håller. Söt var den iaf och inte särskilt dyr.
Smakis-burkarna tycker jag verkar väldans praktiskt också - har ju sett andra, och hört, som fryser in i iskuber - kommer också köra på det - väldigt smart flickor! :) Men dessa var också lite praktiska tycker jag, och lätt att ta med sig. :)

Men nu är jag jättetrött! Imorgon blir det promenix med Christel och bebbahrna. Vet inte vad mer fredagen innehåller förutom en lugn kväll då Per nu tagit sig an jobb 2 helger på raken. Ensamstående på prov... :/ Hoppas ni haft en fin torsdag och får en ännu bättre fredag! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Ida P

De där smakportionskuberna verkar vara himla smidiga. Ska nog handla sånna när det är dags för Oliwer!

2011-03-04 @ 09:49:52
URL: http://idapeters.blogg.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

VILKA tjusiga kuber! Skitsmsarta!:)



Ja tyckte också det var supertrist=( Tror nog jag väntar tills nä kollektion o ha party ändå. och då kanske ringer in "surprisepåsesäljarn" ist-. haha

2011-03-05 @ 00:36:19
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0