En torsdag

Mötte upp med grannen imorse för en promenix - varmt och skönt väder var det. :) Har haft tur med vädret på våra promenader må jag säga. Vi träffade också på Jossan, Johan, Werner och deras nya lilla tillskott Ville - så himla söt och puttenuttigt liten. En riktig fining.
Vi handlade på vägen hem och bjöd sen in på glass - Sias "knäck bräck" - den är så jäkla god! Moa och Levi passade på att mysa lite:


Gullungar!

Moa provade på blåbärspuré för första gången, det gick verkligen hem! :P Mican och hennes fruga kom också inom på ett litet besök. Levi fick bejaka sin inre elektroniknörd och iPhone-a:



Han är verkligen galen i prylar; telefoner, kameror, data mm. Såhär såg det ut imorse när han dök datan och började fingra hej vilt:


Sötis facebook-ar

När allt finbesök gått fick Levi ett (välbehövt) bad och sen börjde jag på middagen. Svärmor kom på besök och det bjöds på det här goda receptet som jag verkligen kan rekommendera. Enkelt att laga och supergott! Levi fick sova en extra tupplur så han orkade vara vaken nu när farmor kom på besök. Det är inte varje dag det händer. Det är ju en bit att köra oss emellan. Jättetrevligt var det iaf och Levi var på jättebra humör - när han väl blivit kompis med farmor :P Han är lite blyg den där ungen. Nu har karlarna gått och lagt sig, Levi för att sova och Per för att somna honom men jag tror han också har somnat faktiskt. Får väl ge honom en stund till :) Bisous!




Kommentarer
Postat av: M

Ah, det är så bra att du länkar fr fb. :) Nyfiken på receptet så ska kolla in det nu. Jag ääälskar recept! :D Lätta alltså.

2011-05-05 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0