Tävla lite vettja


http://anouk.blogg.se/2011/may/tavla-om-anouks-goodiebag.html 
Var med om ni törs! :) Massa kul saker för de små att vinna.

Idag var det babyrytmik och trevligt som tusan som vanligt. :) Men fikan blev kort, alla bebisarna surade kändes det som och Christel och Theodor kom inte alls överens så vi begav oss redan efter... 20min kanske? Upp till mina föräldrar för att hämta upp papper som hon skrivit ut till mig till skolan, släppa ut hundarna för lunch-kiss. Sen vidare in till stan så Christel kunde hämta ut (ja, för det är klart att Theodor somnade så fort vi satt oss i bilen :)) sitt paket från Libero på Lindex. Vidare ut till Babyproffsen där jag inte shoppade ngt i slutänden men det gjorde Christel, tanka och sen vidare hem till henne för oplanerad lunch och fika.

När jag sen kom hem vilade vi oss lite och städade undan det värsta samt påbörjade maten för fina Therese skulle komma på besök. Hon har precis åkt hem, sist vi sågs var i augusti förra året och då var Levi bara en liten groda i magen. Sjukt vad tiden går fort! Men vi sa att vi skulle ses oftare nu, hoppas vi gör det för hon är en trevlig prick den där Therese. :)
Herregud vad det har åskat ikväll! Så himla mysigt sånt väder. Synd bara att det ska vara kallare nu, jag hade kunnat ha såhär fint väder som vi haft fram till... ja...22e december? ;)

Levi kunde inte komma till ro som han brukar ikväll. Han kräkte upp all ersättning han fick - nästan (han hade fått en banan 2h innan, skulle kunna bero på att han hade lite för mycket mat i magen. Och ändå äter han så det står härliga till. My misstake! Stackars gullunge </3) . Och fick sitta uppe och mysa med oss till närmare 21.00 men när han somna så började ju det härliga vädret dundra så han har sovit lite oroligt. Ska gå in och göra honom sällskap nu tänkte jag iaf. Hoppas ni haft en fin kväll alla! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0