Tandis

Idag var Levi hos tandläkaren för första gången :) Han fick också sin 7e tand så dagen till ära köpte vi bamsetandkräm - för det vet väl alla att det är just när den 7e tanden kommit upp som man börjar använda (just) bamsetandkräm?.
Han var superduktig och tandis fick känna på alla tänderna och titta på dom med sin lilla spegel. Jag är stolt! :)

Efter det blev det lunch på Trendie med Sara och Ellie. Vi gjorde också stan där det fyndades; svarta leggings och en tröja till Levi, ett par kneehighs till mig och ett mobil fodral till min nya mobil. Sa jag att jag fick en ny mobil? Ngn som hörde det? Såg det? NY mobil. Yes. Ahem.


Bild från lunchen idag

Imorgon ska Per hjälpa sin bror flytta och vi ska träffa Mican och Lion för lite utomhushäng. Senare på kvällen ska vi in till världens bästa grannar för ännu mera häng. Men inomhus då. En bra fredag följd av en bra lördag, med andra ord :) Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0