Han kryper min påg!

Idag har han fått mer kläm på krypandet :) I fredags började han ta sig fram sakta men säkert och idag har det gått undan emellanåt. Så nu vill jag deklarera honom "krypare" :)

Dagen har sett ut såhär:

Rytmikstart! Jättekul :) Synd bara att vi fick vara så snälla att gå redan efter 25min då vi hade tid hos...
BVC! - läkartid så det ville vi inte missa. Dom var imponerade av att han pratar och hur duktig han var på motoriken i händerna. Han är väldigt "pillig" och vänder och vrider och undersöker. Men talet imponerade mest även om dom bara fick höra "titta" och "lampa". ;) Han väger in på 11.920kg och var 77.2cm lång :)

Han är så Häftig nu alltså! Konstigt att han trostar när han lär sig så mkt!
Ex 1: I söndags på middagen så slog Lion till lampan för Levis underhållning men gick sen iväg. Då... "ropar" Levi på honom och när han kommer till honom så pekar han på lampan "slå till den igen "- så tydlig han var!
Ex 2: Idag satt han men trillade baklänges när vi var på lekplatsen. Vi skrattar lite och han med oss, sen säger min syster, och visar med kroppen "Neh, trilla inte baklänges nu, Levi" Då ler han, Lutar sig tillbaka och sätter sig sen upp. Detta repeterar han ett par ggr, och så med världens största leeende. Gud vad man blir stolt över sånt smått! 

Hrm! Efter BVC åkte vi iaf hem till mamma och pappa, dom var inte hemma. Men Micca och Lion var där :) Vi gjorde inte så mkt av dagen men var borta på lekplatsen i nära 1½h så barnen kunde leka av sig :)










(Tack för de sista bilderna Micca :))

Senare dök ju även parenteserna upp och också moster Mona :) Vi stannade till kl 19 då vi åkte hem för att lämna av Levi hemma hos Per innan vi åkte till affären och hämtade ut mitt och mammas paket med kläder från Ellos som jag ska prova NU! :) Bisous!


Kommentarer
Postat av: Diana

Fan vad tiden går fort:D Heja Levi!

2011-09-21 @ 13:16:07
URL: http://anouk.blogg.se/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0