Meandi och Ivö

Idag var vi hos Diana på meandi party! :) Ida följde med oss och det underlättade för mig en hel del eftersom Levi (som egentligen skulle vara hemma hos pappa) fick följa med och hon var så snäll och hjälpte mig hålla ett öga på honom. Jag köpte ett par byxor och en tröja till Levi samt en tröja till mig. Nöjd! :)

Efter att Levi fått sova en stund här hemma åkte vi till Ivö Klack och gick på promenad med mamma, lion, mona och jonas. Vi stannade också för en fika såklart. Det var jättemysigt! Vilket underbart höstväder det var :)

När vi kom hem var pappa och Per i full gång med att sälja bilen som rullade iväg till en ny lycklig ägare nu ikväll. Per sörjer och jag tycker med det känns lite konstigt, vi har fäst oss vid vår gula pärla. Men nu är det dags att gå vidare! Vi behöver utrymme och som det ser ut nu så står det mellan en Peugeot 307 eller en VW Passat. Hmm...

Men nu är jag helt j-la slut i rutan. Allting, i stort sett, har strulat för oss hela dagen och jag ska, efter en välförtjänt dusch, slänga mig i bingen hälsa john blund mer än välkommen ikväll. Imorgon är det dags för babysim igen. Undrar om Levi ska skrika och tjura i omklädningsrummet då också? Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0