Min älskade lille kille


Han älskar att sitta och titta på tvättmaskinen. Billigt nöje ;)

Han har nu börjat resa sig mot saker! :) Igår reste han sig en gång och idag har han gjort det flera ggr allaredan. Stora killen!

Adele har gjort en låt som heter "Set fire to the rain" och det är längesen jag tyckte en låt var SÅ bra. Fasen vad fin den är:

But I set fire to the rain
Watched it pour as I touched your face
Well, it burned while I cried
'Cause I heard it screaming out your name, your name
I set fire to the rain
And I threw us into the flames
When we fell, something died
'Cause I knew that that was the last time, the last time

Sometimes I wake up by the door
That heart you caught must be waiting for you
Even now when we're already over
I can't help myself from looking for you

I set fire to the rain
Watched it pour as I touch your face
Well, it burned while I cried
'Cause I heard it screaming out your name, your name
I set fire to the rain
And I threw us into the flames
When we fell, something died
'Cause I knew that that was the last time, the last time

Har nog lyssnat på den 50ggr i rad nu. Eller ja... nära på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0