Mitt hjärta

Neh jag har inte haft ngn blogg-lust då helgen stundar: HLR-kurs på lördag som vi ska anordna, sen fest i Trolle. Söndagen kommer med församling i kyrkan då vi ska hämta dopängeln, fika med familjerna här efteråt och sen kalas för min kusin på kvällen. Jag orkar inte detta, så jag stryker Trolle och kalaset omgående. Det blir så när jag ska ordna och hålla i saker. Mitt hjärta ligger varkens i det ena eller det andra projektet som det är just nu men jag tänker göra det bästa av saken. Absolut!

Så nu vet ni det. I förrgår köpte vi bil förresten. En VW passat blev det. Himla fin.
Idag ska vi in till stan en sväng för att lätta på mitt humör. Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0