Så trött..

Ja det är just vad jag är. SÅ trött! Det händer så mkt hela tiden och jag orkar med dagarna men på kvällarna är jag helt slut. Levi har dessutom problem att somna numer, han vaknar till varje gång hans kropp ska till att somna och så får man börja om hela processen igen. Lite trist. Men får hoppas det bara är en fas. Annars är han ju alldeles underbar min unge :) Han håller på att lära sig åla! Han tar sig ett par meter framåt nu och det bara på två dagar. Mamma är stolt!



Vad har mer hänt? Christel med familj var här på besök igår. Vi grillade, kollade på film (världens sämsta film "Faster") käkade äppelpaj, krängde chips och emellan allt ätande så försökte vi prata lite också men det är inte så lätt med mat i munnen ;)
Har också hållt ett klädparty, det var i torsdags. Vi har träffat Mican och Lion. Hängt med Ida och Neo. I fredags fyllde Pers mamma år så vi var där på 50års kalas. Idag har vi varit hos mamma och pappa och grillat. Jättemysigt med sommarvärme och riktigt fint väder! Per jobbade tyvärr hela dagen. Det var synd. :/



Jag har dålig koll på vad som hänt faktiskt. Men mkt har det varit och jag har inte tagit mig tid att sätta mig ner här och blogga vilket är lite synd.

Imorgon är iaf vår första runda på babysimmet. Skulle varit i måndags egentligen men då var vi fortf. förkylda och heldassiga så det gick inte för sig. Imorgon ska vi simmar järnet! Och Mican ska följa med och ta kort på oss alla. Jättemysigt! :) På kvällen blir det kalas för kusin Jonathan som fyllt hela 16 bast. Det var Längesen man var 16! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

Nu är du kass på uppdatering!

2011-09-09 @ 08:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0