"Jag slickade Per på ögat"

Syster: Öööööööööööööööööööööööhhhhhhhhhhhh 
 
Jag: Det var det jag med sa, sen gick jag och spottade i vasken. 
 
Syster: Spottade du ögat ner i vasken???

Jag: Hahahaha nej det hängde i trådar

Syster: Hahahah ner i toan o sen stoppade in det igen efter en avsköljning?

Jag: You've got it!

Syster: Tur han fick tillbaka det igen iallafall!

Jag: Ja det kunde ju inte hänga där och dingla. Då hade han ju fastnat i grejer med ögat. 

Syster: Ullkaaar

- on a sidenote! Jag mår mkt bättre idag, har lite svårt att äta, ont i magen och så.. men det är kanske inte så konsigt! Är hemma och vilar imorgon med sen blir det jobbet på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

hahahaha sådär retard blev jag också i slutet av min sjuka. Låg och skrattgrät i sängen av rastlöshet och rökabstinens. haha

2012-01-11 @ 08:59:55
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0