Party

I lördags var det fest! Vi hade bestämt med mammagrupp inkl. karlar och bokat sen flera månader tillbaka. Hade fixat barnvakt och Levi skulle sova borta för första ggn.

Levi blir jätteförkyld och får feber..

Suck. Men vi bestämde att åka ändå och prova och se om Levi klarade det och mådde ok. Han mådde ok, trots feber och förkylning men han skulle vara hos mamma och pappa med mican och lion så vi hoppades på att det skulle gå bra. Och så fick jag såklart vara nykter och köra om nu det inte skulle funka. Det funkade inte, allt gick bra men han hade svårt att sova för han var så förkyld och sen antagligen för att han inte var van vid att sova där också dessutom. Så mitt i natten fick vi hämta hem honom, vår skatt. Han var sen dessutom vaken till 4.30 på morgonen, fy vad jag mådde dåligt. Mådde illa så trött jag var.

Men vi hade trevligt på festen ändå, Här är lite pix!


Vi bidrog alla med ngn plockemat. Per gjorde übergoda snittar




Värdparet











Tack så hemskt mkt alla fina för en väldigt fin kväll! Hoppas kunna göra om det igen snart och att Levi är frisk då så jag med kan vara med och svänga de lurviga ;) Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0