Ska man minnas ngt från 2011?

Ja, jag minns att jag fick en förlovningsring på fingret :) Jag och hjärtat tog tag i saken efter 4år. Det var trevligt!

Jag var hemma mammaledig nästan hela året ut och träffade så många fina människor som jag hoppas kommer finnas kvar även i framtiden :) Ni vet vilka ni är!

Det fikades, solades, babysimmades, promenerades, rytmikades och mycket mer som tillhörde mammaledigheten också - det är mysminnen för mig!

Levis dop i februari och hans första födelsedag är ngt jag alltid kommer minnas också :)

Annars har det varit ett lugnt år. Vi har inte fyllt jämnt, vi har inte bytt jobb, vi har alla nära och kära kvar hos oss... det var som sagt ett lugnt år och så vill jag minnas 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0