Vabbar

Vabbar hit och är sjuk dit. Är det inte jag så är det Levi eller Per. Jag blev deppo när jag vaknade i söndags bredvid en son som blivit superförkyld över natten. Men så är det, säger alla. Och det är ju det... men man har dåligt samvete gentemot jobbet och så tycker man synd om lill-plutten. Hoppas ju på att det ska lugna sig lite iaf för såhär kan det inte hålla på.

Efter jobbet idag tog jag och Levi en promenad på gården. Han tycker det är roligt att gå runt och upptäcka allt här finns och klättra och ha sig. Det är mysigt, speciellt nu när det är så fint väder.











12C och härliga vår, du är varmt välkommen!


Kommentarer
Postat av: Christel

Härliga vårbilder! Frisk luft är bara nyttigt även om man är lite sjuk. Ha en skön dag! Känns rätt skönt ute idag också, vi fixar lite i trädgården,

2012-03-13 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0