Bye bye, baby

Jag kommer inte längre fortsätta blogga på denna sidan. Denna bloggen gjorde jag till Levi och ska nu skriva ut som bok för alla minnens skull. Sista inlägget skrev jag bara som ett avslut, tyckte det var mer passande än ett innehållslöst inlägg från i sommras :) Men jag kommer fortsätta blogga, denna gången för lillasysters skull. Vill att hon också ska få en sånhär bok att titta i en dag. Ni får gärna följa oss om ni vill, hör av er till mig via mail eller annat så får ni den nya adressen när den kommer igång.

Jag älskar denna bloggen, det är underbart att se hur min lilla kärlek har växt från bebis till nu och det var poängen med detta från början. Nu börjar ett nytt kapitel som jag också ser fram emot :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0